„აბბას“ ვირტუალური შოუ წლის ყველაზე მაღალშემოსავლიანი სანახაობის სიაში მოხვდა

„აბბას“ ვირტუალური შოუ წლის ყველაზე მაღალშემოსავლიანი სანახაობის სიაში მოხვდა

„აბბას“ ვირტუალური შოუ წლის ყველაზე მაღალშემოსავლიანი სანახაობის სიაში მოხვდა. თანამედროვე ტექნოლოგიების საშუალებით შექმნილმა, ლეგენდარული შვედური ჯგუფის კონცერტმა ლონდონის ეკონომიკას 225 მილიონი დოლარი მოუტანა.

90-წუთიანი შოუ ოცამდე ცნობილ ჰიტს აერთიანებს და მომავალი ზაფხულიდან გაგრძელდება.