„ფუდპანდას“   მომხმარებელთა 55 პროცენტი ქალბატონია

„ფუდპანდას“ მომხმარებელთა 55 პროცენტი ქალბატონია

ქალები მამაკაცებს ურჩევენ, რომ ხშირად გააკეთონ სიურპრიზები ფუდპანდას დახმარებით

სწრაფი კვების ბაზარზე საკვების ონლაინ შეკვეთა ვებ გვერდზე - www.foodpanda.ge  სულ უფრო მოთხოვნადი ხდება.  ის მოსწონს ყველას -  ნებისმიერი პროფესიისა თუ ასაკის ადამიანს, ნებისმიერ გარემოსა თუ გარემოცვაში, ქალბატონსა თუ მამაკაცს. 

საინტერესოა ბოლოდროინდელი სტატისტიკა, რომელიც  აჩვენებს, რომ  ამ მხრივ ქალბატონები უფრო მეტად აქტიურობენ და „ფუდპანდას“ მომხარებელთა 55 პროცენტი სწორედ სუსტი სქესის წარმომადგენლები არიან. მამაკაცების ერთი ნაწილი ასეთ მიდგომასა და შედეგს  ქალების  მოუცლელობასა და უამრავ საქმეს უკავშირებენ, ზოგსაც მიაჩნია, რომ  ისინი უბრალოდ ზარმაცობენ, არ მოსწონთ სამზარეულოში ტრიალი და მამაკაცთა მოსახიბლად საუკეთესო გამოსავალი იპოვეს - „ფუდპანდა“ აღმოაჩინეს.

„ფუდპანდა“ მომხმარებელს მარტივ, უსაფრთხო და უზარმაზარ არჩევანს სთავაზობს. სერვისი, რომელსაც საკვები თქვენს სახლში ზედმეტი პრობლემების გარეშე მოაქვს, ელექტრონულ კომერციას ახალ ეტაპზე წევს. საქართველოში „ფუდპანდა“-ს ბიზნეს მოდელს ალტერნატივა არ გააჩნია. ასე რომ,  გაატარეთ  საღამოები ფუდპანდასთან ერთად თბილ და მყუდრო გარემოში, სახლში -  უმასპინძლეთ თქვენს რჩეულ  რესტორანს  თქვენსავე ოჯახში.

რამდენიმე ქალბატონი გამოიკითხა ფუდპანდას სერვისთან დაკავშირებით:  „მიხარია, რომ ეს სერვისი  საქართველოშიც დაინერგა ... მან ბევრი რამ გაამარტივა ჩემთვის“; „ფუდპანდა შეკვეთის პროცესს მარტივსა  და სწრაფს ხდის. შეკვეთა ვებ-გვერდზე საკმაოდ კომფორტულია და კიდევ უფრო მოსახერხებელია „ფუდპანდა“- ს მობილური აპლიკაციით სარგებლობა “,  „ფუდპანდა გამოსავალია,    როცა  უამრავი საქმე თავზე გაყრია და სამზარეულოში ტრიალის დრო და გარეთ გასვლის სურვილი არ გაქვს...“ ;  „ყველა ქალბატონს ვურჩევ გამოიყენოს ეს სერვისი იმ დროს, როცა არ სცალია კერძის მომზადებისთის, ან იმ დროს, როცა განსაკუთრებული კერძი უნდა რომელიმე რესტორნიდან“; „მამაკაცებს ვურჩევ, რომ ხშირად გააკეთონ სიურპრიზები ოჯახში ფუდპანდას სერვისის გამოყენებით..“ - ამბობენ ქალბატონები.