მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები 8% -ით  გაიზარდა

მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები 8% -ით  გაიზარდა

2019 წლის მეორე კვარტლის მონაცემებით, 2018 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები 8%-ით გაიზარდა: ტელეიმედი - 12%-იანი ზრდა; სტუდია მაესტრო - 51%-იანი ზრდა; ტვ პირველი - 52%-იანი ზრდა; ჯი-დი-ესი - 100%-იანი ზრდა;  საზოგადოებრივი მაუწყებელი - 39%-იანი ზრდა;  სილქნეტი - 11%-იანი ზრდა;  რუსთავი2 - 1%-იანი ზრდა; პალიტრა ტვ - 315%-იანი ზრდა. აღნიშნულ ინფორმაციას კომუნიკაციების კომისია ავრცელებს.