კომპანია „აიფიემის“ მონაცემებით, 2018 წლის მეორე კვარტლის დასაწყისიდან დღემდე, ლუდის კომპანიების მედია გაშუქების გააქტიურება შეინიშნება.
მოწინავე 5 კომპანიას თუ ბრენდს, ლუდის ინდუსტრიაში, მედია აქტივობის თვალსაზრისით, სათავეში უდგას სს „ქართული ლუდის კომპანია“, რომელზეც ინდუსტრიის სრული მედია გამოვლინების 64%-ი მოდის.
„ამოცანა, რომელიც ს.ს ქართული ლუდის კომპანიამ დაფუძნების დღიდან დაისახა იყო უმაღლესი ხარისხი და საერთაშორისო სტანდარტი. არანაკლებ მნიშვნელოვანია ჩვენთვის მომხმარებლის მოთხოვნის გათვალისწინება, რაც საბოლოო ჯამში მის კეთილგანწყობას ქმნის ბრენდების მიმართ. თავის მხრივ ის, რომ სს „ქართული ლუდის კომპანიას“ „აიფიემის“ მიერ ჩატარებულ კვლევებში მაღალი მაჩვენებელი აქვს, ეს მთლიანი გუნდის თავდაუზოგავი შრომის შედეგია. გაჩერებას არ ვაპირებთ და ვეცდებით, რომ ბაზარს კიდევ ბევრი სიახლე შევთავაზოთ და „აიფიემის" კვლევებსა და რეიტინგებში კიდევ უფრო დავწინაურდეთ“, აცხადებს სს „ქართული ლუდის კომპანიის“ - საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის ხელმძღვანელი ხათუნა მიქაცაძე