საზოგადოება

თურქეთ-საქართველოს მოლაპარაკება „ნაცმოძრაობისეულად“ გრძელდება

თურქეთ-საქართველოს მოლაპარაკება „ნაცმოძრაობისეულად“ გრძელდება
ნინო მიქიაშვილი

2013-02-17 00:22:33

კულტურული მემკვიდრეობის შესახებ „ნაცმოძრაობის“ დაწყებული თურქეთ-საქართველოს მოლაპარაკება, ხელისუფლების სათავეში მოსულმა „ქართულმა ოცნებამ“ საზოგადოებას იმგვარად შეფუთული წარუდგინა, თითქოს დიდი ცვლილება მოხდა და თურქეთში საქართველოს პრემიერ-მინისტრის სტუმრობით, „ნაცმოძრაობის“ დაწყებული და გაწელილი პროცესი ერთი ხელის მოსმით, უმარტივესად გადაწყდა. რეალურად კი არაფერი შეცვლილა, თუ არ ჩავთვლით იმას, რომ თურქეთის საქართველოში ქართული ტაძრების აღდგენის სანაცვლოდ ბათუმში რელიგიური დანიშნულების ნაგებობა აშენდება, მაგრამ მას აზიზიეს სახელი არ დაერქმევა!

სხვაგვარი დასკვნის გამოტანა შეუძლებელია, იმ სატელევიზიო და საგაზეთო ინტერვიუებიდან, რომელიც 14 თებერვალს პრემიერ-მინისტრ ბიძინა ივანიშვილისა და მისი თანმხლები პირების თურქეთში ოფიციალურ ვიზიტს მოჰყვა.

საჯარო განცხადებით საგარეო საქმეთა მინისტრი ცდილობს დაგვარწმუნოს, რომ თურქეთთან მოლაპარაკება ნაცვალგების პრინციპზე არ აიგება. არადა, რა ჰქვია, თუ არა ნაცვალგება, იმას, რომ თურქეთის ხელისუფლებას შეუთანხმდნენ ქართული ტაძრების აღდგენის სანაცვლოდ ბათუმში მეჩეთის აშენებაზე?!

აი, ამ მოსაზრების დადასტურებაც - საგარეო საქმეთა მინისტრი აცხადებს, რომ მიღწეული შეთანხმების მიხედვით, ოშკისა და იშხნის რესტავრაციაში მონაწილეობას ქართველი სპეციალისტები მიიღებენ, ხოლო „ბათუმში გამოიყოფა ადგილი, სადაც აშენდება სამლოცველო, მუსულმანური რელიგიის წარმომადგენლებისთვის. ესენი არიან ქართველებიც, რასაკვირველია, ქართველი მუსულმანები პირველ რიგში და მათ უნდა ჰქონდეთ თავიანთი მრწამსის მიხედვით ლოცვის საშუალება. ეს შეთანხმებაც იყო მიღწეული გუშინ“.

თუ ქართველ მუსულმანებს, ან საქართველოს ხელისუფლებას რელიგიური დანიშნულების სამლოცველოს აშენება უნდა, ამ საკითხს უცხო ქვეყნის ხელისუფლებას რაზე უთანხმებენ?! რა შუაშია მეზობელი ხელისუფლების სახელმწიფო, თუ აქაურ მუსულმანებს მეჩეთის აშენება უნდათ?!

ან კიდევ, „ნაცმოძრაობის“ მსგავსად ქართველი მუსულმანების აშენებულ რელიგიური დანიშნულების ნაგებობებს თურქულად რატომ გვიცხადებენ?! – „შევთანხმდით რომ საქართველოში თურქული წარმოშობის ძეგლების აღწერა დაიწყება და მათზე ვიზრუნებთო“, - განგვიცხადა პრემიერ-მინისტრმა ივანიშვილმა. არც მას, არც საგარეო საქმეთა მინისტრს, არც კულტურის მინისტრსა და არც მის პირმშვენიერ მოადგილეს იმაზე აღარაფერი უთქვამთ, თურქეთში იმ ტაძრებს რა ეშველება მიზანმიმართულად რომ ანადგურებენ მათი წარმოშობის დამადასტურებელ ქვებს, წარწერებს და ასე შემდეგ. ან, იმ ქართულ ტაძრებს რა ბედი ელით, ზედ ტუალეტები რომ აქვს მიშენებული?!

როგორც წინა ხელისუფლება (კონკრეტულად კულტურის სამინისტრო), ისე ამჟამინდელი არაფერს აკეთებს იმისთვის, რომ დაიწყოს ფიქრი მაინც იმაზე, რომ თურქეთის საქართველოში ქართული ტაძრების აღდგენა საერთაშორისო ორგანიზაციების მეთვალყურეობის ქვეშ განხორციელდეს. სამაგიეროდ, შესანიშნავად ერკვევიან ახალციხის რაბათის კომპლექსის რესტავრაციის შემდეგ რატომ და რით არიან უკმაყოფილოები თურქი სპეციალისტები.

და ბოლოს, თურქეთ-საქართველოს მოლაპარაკებას წერტილი არ დასმია, ხელშეკრულებისთვის ხელი არ მოგვიწერია და არც საქართველოს საპატრიარქოს გაუკეთებია განცხადება. იმედია ამ ორმა ფაქტორმა ვითარება უკეთესობისკენ შეიძლება შეცვალოს.

ნანახია - 2627

კომენტარები - 148

jadol

2013-02-17 01:09:20

რა შუაშია თურქეთი, რა შუაშია აზიზეი. არ მინდა ეგეთი არც ოშკი არც ხახული. ვსიო მორჩა დავივიწყოთ ეგენი. ჯობია ერის გამრავლებაზე ვიფიქროთ!!!

აჭარელ ძმებს კი უნდა ავუშენოთ მეჩეთი თუ ჭირდებათ. და ბატონ პატრონი ქართთველი მღვდელთმსახურები უნდა იყვნენ და არა თურქი მღვდელთმსახურები!!!!

რა შუაშია თურქეთი,ბლიად

zakariazakaria

2013-02-17 01:15:42

ჩემს კომენტარში რა ნახე უცენზურო რომ დამიბლოკე?

zakariazakaria

2013-02-17 01:16:11

შავრაზმელი რომ ვუწოდე სტატიის ავტორს!

zakariazakaria

2013-02-17 01:17:08

ვინ კითხავს ვიღაც მიქიაშვილს ჩემი ძმა რომელ სალოცავში ილოცებს

zakariazakaria

2013-02-17 01:20:50

ასეთი სიძულვილით რომ ხართ განწყობილი იმიტომაცაა ჩვენი საქმე დალხინებულად.
წერილის ავტორის საქციელი რუსულ შავრაზმულ ქცევისაგან განა რამით განსხვავდება.


zakariazakaria

2013-02-17 01:23:10



შრომა ჩვენ არ გვიყვარს და სწავლა. დიპლომები კი იცოცხლე ჭკუა გვეკეტება. სად, რომელ ნორმალურ ქვეყანაში გაგიგიათ, ყოველ ას აბიტურიენტზე "უნივერსიტეტი" მოდიოდეს. სად, რომელ ქვეყანაში გაგიგიათ, ტაძარი მხოლოდ ტაძრისათვის შენდებოდეს. სად გაგიგიათ ერის სიყვარული სადღეგრძელოს იქით ვერ მიდიოდეს. სად გაგიგიათ, ქვეყანას ბოლო ექვსასი წელიწადი, ომი ვერ მოეგოს და თავი გამარჯვებულად მიაჩნდეს!
სად, რომელ ერში გაგიგიათ, ორმოცი წლის კაცი მშობლებს ხელებში შეყურებდეს!
მეზობლები მიწას გვართმევენო რომ გავიძახით, განა ჩვენ არ მივატოვეთ ის მიწა. ორი შვილის ყოლაც კი ეზარება ქართველს, გაზრდა ხომ უნდაო ამბობს. გაზრდა კი არა აღზრდა უნდა და როცა ყველაფერს ამას გავაცნობიერებთ და გულით მოვინანიებთ, მერე ვთქვათ რომ ყველაზე მაგრები ვართ.
და ბოლოს, სალოცავი უნდა აშენდეს და სწორედაც, რომ ქართული ფულით უნდა აშენდეს, თორემ მოვა მერე ის უცხო და მოგთხოვს, ჩემი ფულითაა აშენებული და მე მეკუთვნისო!!!

zakariazakaria

2013-02-17 01:29:03


ა/რ ხ/ა/რ/თ თ/ქ/ვ/ე/ნ უ/ფ/ლ/ი/ს ს/ი/ტ/ყ/ვ/ი/ს შ/ე/მ/ს/მ/ე/ნ/ნ/ი და არც ს/ი/ნ/ა/ნ/უ/ლ/ი/ს ნიჭი მ/ო/უ/ც/ი/ა თ/ქ/ვ/ე/ნ/თ/ვ/ი/ს გ/ა/მ/ჩ/ე/ნ/ს.
ი/ს რ/ა/ც ე/რ/თ დ/რ/ო/ს ქ/ა/რ/თ/უ/ლ/ი ი/ყ/ო, ს/წ/ო/რ/ე/დ/ა/ც რომ ჩ/ვ/ე/ნ/ი წ/ი/ნ/ა/პ/რ/ე/ბ/ი/ს თ/ა/ვ/კ/ე/რ/ძ/ო/ე/ბ/ა/მ და ა/მ/პ/ა/რ/ტ/ა/ვ/ნ/ო/ბ/ა/მ დ/ა/გ/ვ/ა/კ/ა/რ/გ/ვ/ი/ნ/ა. ვ/ი/ნ ი/ც/ი/ს კ/ი/დ/ე/ვ რ/ა/მ/დ/ე/ნ/ი წ/ე/ლ/ი უნდა გ/ა/ვ/ი/დ/ე/ს, რომ რ/ა/ღ/ა/ც/ა/ს მივხვდეთ.

natali

2013-02-17 01:32:07

jadol
აი ეგ მეც არ მესმის, აჭარაში ქართველ მუსულმანებს ვუშენებთ მეჩეთს და თურქეთი რა შუაშია?

natali

2013-02-17 01:35:10

ალბათ ესაა მომენტი, რომლითაც უნდა ისარგებლო და თურქეთში აღადგინო შენი ტაძრები.

xasana

2013-02-17 01:54:48

ერთი რამდენი ჯამე და მეჩეთია აჭარაში?

xasana

2013-02-17 01:57:08

ხომ არის თითქმის Yველა დიდ სოფელში ჯამე? მათი რაოდენობა 100 ზე მეტია

ალლაჰ

2013-02-17 02:10:29

მე ერთი ვარ ცაში პინგვინია ჩემი მოციქული, დაუჩოქეთ!

xalibi

2013-02-17 02:14:37

zakariazakaria-ს
აბა, თუ მოახერხებ, წყნარად ახსენი, რა შუაშია შავრაზმელობა მიქიაშვილთან ან როდის აგიკრძალათ შენ და შენ ძმას სადმე ლოცვა??????

ალლაჰ

2013-02-17 02:17:44

დედამიწის ზურგზე გურჯები ყველაზე იაფია, დაპირდი და შენია.

xalibi

2013-02-17 02:21:58

ცრუ ალლაჰს
ნიკად კი აგირჩევია დიადი სახელი, მაგრამ საქმით საწინააღმდეგო მხარეს მიდიხარ...... ყველა თავისი თავიდან გამომდინარე აფასებს ყველას და ყველაფერს....

ალლაჰ

2013-02-17 02:23:42

უკვე ტაძრებით ვაჭრობენ პოლიტიკაში. ოო ალლაჰ! ნუთუ მუსლიმს შეუძლია ჩაიდინოს ასეთი სიბრიყვე, ან ს ო მ ე ხ ს ?

ალლაჰ

2013-02-17 02:25:16

არა! სომხები მუსლიმის ერთ აგურსაც არ დადებენ თავის მიწაზე.

ალლაჰ

2013-02-17 02:31:16

არც მუსლიმები არიან და არც ქრისტეანები. უკვე ტაძრებით ვაჭრობენ, ეს ქვეყანა უნდა მოისრას! მეორე მეტეორი უფრო დიდი, თქვენი იქნება.

ალლაჰ

2013-02-17 02:39:07

ნუ დაიზარებთ, შუშის ნატეხით ჩუჩა წაიჭერით და მისმინეთ.

ზოგმა ალლაჰის შუამავლისგან მოწყალება ითხოვეს, შუამავალმაც მისცა. შემდეგ მისგან კვლავ მოითხოვეს, მან რაც ქონდა ყველაფერი მისცა. ხელთ რაც ქონება ქონდა ყველაფერი რომ მათ მისცა შემდეგ მათ ასე უთხრა:

„გასაცემი ქონება კიდე რომ მქონოდა, მას თქვენთვის არ შევიბრალებდი. ვინც მათხოვრობას მოერიდება, ალლაჰი მას უმანკოდ აქცევს. ვინც სხვისგან დამოუკიდებლად ყოფნას ისურვებს, ალლაჰი მას არავისზე დამოკიდებულს არ გახდის. ვინც მოთმინებას ეცდება, ალლაჰი მას მოთმინებას მისცემს. მოთმინებაზე უკეთესი სიკეთე არავის არ მიუღია.„

ალლაჰ

2013-02-17 02:47:46

ნინო მიქიაშვილი ერთ-ერთი ნათელი წერტილია ამ საიტზე! ძალზე სამწუხაროა რომ ქრისტეანია.

delpina

2013-02-17 02:49:09

თურქეთი რა შუაშიაო?შუაში კი არა თავშია.ზოგჯერ ისწორიის სახელმძღვანელოშიც უნდა ჩაიხედოთ და გაიხსენოთ როგორ შეიქმნა აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკა და რა უდევს წინაპირობად ამას.მერე აღარ დასვამთ მაგ კითხვას.

ალლაჰ

2013-02-17 02:50:18

აქლემის გაძვრენა მოვახერხე ნემსის ყუნწში, მდიდრის ვერა, გაბერილი ჯიბე არ ეტევა.

xalibi

2013-02-17 02:50:56

ცრუ ალლაჰს
მაგქენს რომ ქადაგებ, აბა გაიხსენე მაშ ზაქათი ვისთვის და რისთვისაა ისლამში?!

xalibi

2013-02-17 02:52:32


delpina-ს
;ისწორიის" სახელმძღვანელოში ჩავიხედეთ, მაგრამ აქ ლოგიკის სახლმძღვანელოა საჭირო, რომ გასაგები გახდეს კითხვის არსი..............

ალლაჰ

2013-02-17 03:02:30

შარლატანი და აფერისტი ცხოველი ყოფილა პინგვინი, არც ეშმაკობა და სიმარჯვე აკლია, სხვისი კვერცხის მოპარვა შეუძლია, ბრიყვი პინგვინი თვალს თუ მოაცილებს, უმალ კვერცხს ააცლის, ლაჯებში ამოიდებს და ზედ ჯდება. ოხ შაიტან!!!
მერე კვერცხიდან პატარა პინგვინს გამოჩეკს და ისე მედიდურად გაბღენძილი დადის, თითქოს ის პინგვინი მისი ღვიძლი შვილი იყოს.
ახლა ლაპარაკს არ იკითხავთ? დილით ერთს ამბობს, შუადღით მეორეს და საღამოს მესამეს. სიყვარულის ჟამი თუ უდგას ისე ტკბილად ჟღურტულებს იმის მოსმენას არაფერი ჯობს, მაგრამ რას ფიქრობს კაცი ვერ გაიგებს. ასეთები ყველაფერზე წამსვლელები არიან და მათი ნდობა არ შეიძლება!

Zerto

2013-02-17 03:08:25

ყარს რაღაც საქართველოში და ყველაზე მეტად კი ნაბო-ზვარი პოლიტოკოსები ყარან

ალლაჰ

2013-02-17 03:10:51

ნამდვილად საშვილიშვილო საქმე გაკეთდა, საშვილიშვილო! თურქებისთვის.

ალლაჰ

2013-02-17 03:12:48

მართალი ხარ, ყარს!
კიტრს ცელოფანი რომ გადააკრა და დოქტორსკი“ კალბასიაო, ეგრეა რა!

ალლაჰ

2013-02-17 03:14:01

ნინო მიქიაშვილს გააგდებენ საიტიდან.

ალლაჰ

2013-02-17 03:17:01

ზაქათი კი არა, თავში ურო რომ უ რ ტ ყ ა თუ არ უნდა მაინც ვერაფერს გააგებინებ. გურჯების სენია.

მ ა რ ე

2013-02-17 04:21:44


zakariazakaria:
"ჩემს კომენტარში რა ნახე უცენზურო რომ დამიბლოკე?
შავრაზმელი რომ ვუწოდე სტატიის ავტორს!
ვინ კითხავს ვიღაც მიქიაშვილს ჩემი ძმა რომელ სალოცავში ილოცებს
ასეთი სიძულვილით რომ ხართ განწყობილი იმიტომაცაა ჩვენი საქმე დალხინებულად.
წერილის ავტორის საქციელი რუსულ შავრაზმულ ქცევისაგან განა რამით განსხვავდება."
---------------------

zakariazakaria!

ნინოს ადგილზე, ზოგიერთი ავტორი, ფსევდონიმით შემოვიდოდა აქ და, სრულიად დაუმსახურებელი თავდასხმისათვის, "შავრაზმელზე" ბევრად უფრო უსიამოვნო ეპითეტებით გაგიმასპინძლდებოდა!

სად, რითი შეგიზღუდათ ნინო მიქიაშვილმა შენ და შენს ძმას რწმენის თავისუფლება?!
რა სიძულვილზე, ვის მიმართ სიძულვილზე ლაპარაკობ?
საერთოდ, რა შეატ/ყვე ნინოს შავრაზმელობისა?!

ნინო მიქიაშვილი მკერდით არის გადაფარებული ყოველივე ქართულსა და ღირებულს - მატერიალური საგანძურია თუ სულიერი! სადაც წერილებით ვერაფერს ხდება, რომ იტ/ყვიან, რკინის ქალამანი აქვს ამოცმული და დარბის საჩივრებით ინსტანციიდან ინსტანციაში, თან - წლების განმავლობაში! - რომ უშველს იმას, რაც ფუჭდება და სხვას არავის ედარდება! - მადლობის მაგიერია?! ამის ღირსია ჩვენგან?!
ყოჩაღ, ძმაო, ავკარგიანობაც ეგეთი უნდა!

qartveli67

2013-02-17 04:31:19

ალლაჰ, დაგლახვროს კოშერი ღორის მწვადით გაპოხილმა ქართულმა შამფურმა......

ალლაჰ

2013-02-17 05:36:13

zakariazakaria!
ჭეშმარიტად გეუბნები მეჩეთშია შენი ადგილი.

fronsi

2013-02-17 08:49:36

კომბლეეეეეეეეე იგივე ჯოტიას!!!!!!!!!!!


შებს ცოცხალ მკვდარს შევთხარე ხახაში!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

აკი შე ძ უ კნ ა პ ე დ ო რ ო აქ აღარ შემოვეთრევიო????????????????

ვისაც შენ და შენისთანები პინგვინებს უძახით იმან დაასიქიმა, შენი ცოლშვილის

ხახა!!!!!!!!!!! აი ანანას სიქიმ ა კომბლეეეეეეეეეეე!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

decibal

2013-02-17 10:35:45

აქაურ ალაჰს რა უნდა, ვერ გამიგია. ქართველი კი ჩანს , მაგრამ გურჯებს აგინებს, მაგრამ ამ პინგვინს რას გადაეკიდა?

mdaaa...

2013-02-17 10:42:32

zakariazakaria! - ბათუმელი ხარ? მე ბათუმელი ვარ, არ გრცხვენია ბიჭო ? ამხელა ზიზღი საიდან, ეგ ყველამ იცით რომ ქართველები თავისებური ერი ვართ, მაგრამ ჩვენი მიწები ძალით ნამდვილად არ მიგვიტოვებია, ბოლო 9 წლის განმალობაშიც გი ვერ გადაგვაგვარეს და ამიტომაც სკდებიან ბოღმით, შენ ეტ/ყ/ობა ზემო აჭარის მკვიდრი ხარ, ხოდა გაიხსენე აბა რამდენ რაინში ჩაასახლეს მეწყერში მოყოლილი ხალხი, დაწყებული გურიიდან, გაგრძელებული სამცხე-ჯავახეთით, დამთავრებული აზერბაიჯანის საზღვართან ულამაზესი ლაგოდეხის რაიონით, ყველგან გაქვთ სალოცავების აშენების საშუალება, ცოტა გურიაში განაწყენდა ხალხი იმიტომ რომ ისედაც დაბომბილ და მიტოვებულ გურიაში ალყაში მოიქციეთ შემორჩენილი გურულები და თავისუფლება უყვარს ამ ხალხს საკუთარ მიწაზე :) !! თუ ბათუმელი ხარ გამოგივლი ეხლა და ვიმგზავროთ ხულომდე, იმდენ მეჩეთს დაგითვლი ალბათ მთელი საქართველო რომ შემოიარო იმის მესამედ ეკლესიაბს ვერ ნახავ.

mdaaa...

2013-02-17 10:56:04

100 ზე გაცილებით მეტი მეჩეთი აშენდა აჭარაში ბოლო 9 წლის განმალობაში და 80 % თურქული ფულით, ისიც ვიცით რომ თითო მეჩეთზე 2 ჯიპი მოდის თურქული ნომრით:), რამდენი ეკლესიაა აჭარაში? თითეზე დაითვლი, ბათუმშიც გვაქვს მეჩეთი, რომ გაიძახით ქართული მეჩეთი შენდება რა შუაშია თურქულიო ღადაობთ? მერამდენე წელია ერდოღანი მჯიღით ცდილობს გაიტანოს ბათუმში მეჩეთის მშენებლობა, ასევე ჩაწერის, მოქალაქეობის და სხვა საკითხები ეს იცით რას გამოიწვევვს? გაზაფხულიდან უხვად გვექნება აჭარაში დიდი თურქობა 2 ( გაცილებით დიდი მასტაბში ვიდრე დიდი თურქობა 1), ვარშალომიძის დროს 1 ლარად გასხვისებულ მიწებსაც თუ მივუმატებთ ამ ყველაფერს ვღებულობთ ვილაიეთს, ნუ სპეკულირებთ იმ თემით რომ მეჩეთი ქართული ფულით შენდება და ა. შ,

mdaaa...

2013-02-17 11:01:14

თუ თურქებთან სიმტკბილობა გვინდა, გაჭმევთ, მანქანას გიყიდით, ბიზნესობა გვექნება :):)

decibal

2013-02-17 11:03:54

ამდენ პრობლემას საქართველო ვერ მოაგვარებს, სუტი ნება, მწირი რესურსები. ამიტომ მაგრად დაერხევა. რაღაც ექსტრაორდინალური ღონისძიებებია გასატარებელი. მგონია, რომ ირაკლი წერეთლის მსგავსი ისტერიული (გამოხლევებული) ხალხი ძალიან ბევრია ქვეყანაში. ამიტომ რაიმე სასარგებლოს გაკეთება აქ ძალიან გაჭირდება.

mdaaa...

2013-02-17 11:06:41

არავინ არ უზღუდავს სალოცავს ქართველ მუსლიმებს, ვისაც გინდათ ფაქტებს დაგიდებთ, რომ თურქეთი გამომდინარე იქიდან, რომ გეგმავს მაისურ გაფართოებას ბათუმის ხარჯზე დაჟინებით ითხოვს სხვა საზიანო საკითხებთან ერთად ახალ მეჩეთს, ეს ერთიან კომპქლეტში უნდა განიხილოთ. რაც შეეხება ნინო მიქიაშვილის შავრაზმელობას, რატომაა შავრაზმელი ბათუმში მარტო ყავის დასალევად რომ არ ჩამოდის? არ წაადგება აჭარას ასეთი მაზრდი თურქული ლობი და გავლენა, არც ფინანსურად სხვათაშორის, იმდენი თურქი შემოვა აქ ადგილობრივების ადგილი ფიზიკურად არ დარჩება დასაქმების კუთხით

mdaaa...

2013-02-17 11:11:17

ყველაზე ცუდი რა არის იცით, საზოგადოებრივი აზრი ზოგჯერ ინდაურის კუჭი რომ გვგონია, სირცხვილია რა, რატომ დებთ ასეთ კომენტარებს, თურმე რა შუაშია თურქული ქართული მეჩეთი შენდება, მეცინება რომ ვკითხილობ, ვიცი საითაც მიიჩქარის თურქეთი, თუნდაც საქართველოში წარმოდგენილი თურქული საბანკო სისტემა, ბიზნეს ჯგუფები, რა ფინანსდება და რა არა.

mdaaa...

2013-02-17 11:18:35

მეჩეთის აშენების და სხვა საკითხები გადაწყდა თურქეთში ერდორანთან შეხვედრის შემდეგ, ერთიან კომპლექსში ეს გამოიწვევს დაწყებული თურქული ექსპანსიის გაზრდას, ნუ ტოვებთ ბათუმლებს თამაშგარე მდგომარეობაში, ჩაატარეთ რეფერენდუმი.

mdaaa...

2013-02-17 11:25:47

decibal სწორედ ამ ისტერიულმა (გამ-ლმა.....) ხალხმა მოიყვა საქართველოც და მთავრობაც აქამდე, შენ თუ შიგ გაქვს დამალე და არ უნდა საიტზე გამომზეურება.

asa

2013-02-17 11:29:50

ასე რამ გადაგაგვარათ, ასე რამ დაგაგლახავათ, რომ ამ ძალით თავსმოხვეულ რელიგიას ასე ისტერიულად იცავთ. არადა, ქრისტიანობა საქართველოში სწორედ რომ მანდედან იწყებოდა, ჯერ კიდევ სახელმწიფო რელიგიად აღიარებამდე.
ასე მგონია, რომ აქ უფრო ძალიან ბევრი ადამიანის ფინანსური დაინტერესება იკვეთება, ვიდრე რელიგიური.
ზუსტად ისე, როგორც იეღოველების შემთხვევაში.
მიძახეთ ახლა გინდა შავრაზმელი (თუმცა ეს მხოლოდ და მხოლოდ რუსული მოვლენაა და უშნო ქართული კალკი), გინდა ნაცისტი, გინდა რასისტი. თუ ეს ნაცისტობაა, ჯანდაბას, ავიტან.
მაგრამ თქვენდა სამწუხაროდ, არა ვარ ნაცისტი და რასისტი. ყველა ერს გაუმარჯოს, თავისი რელიგიით და კულტურით, მაგრამ თავის ტერიტორიაზე.
მეტი კი არაფერი უნდოდათ ჩვენგან თურქეთის თუ ირანის იმპერიებს- თავისი რჯულის და კულტურის დანერგვა, რასაც შემდგომ ძალიან მარტივად, ლამის ავტომატურად მოჰყვება ეროვნულობის დაკარგვა. ამიტომ იყო ასევე საშიში რუსეთი იმპერია - პირველი, რელიგიური შეუთავსებლობა არ არსებობდა.
განა ტ/ყუოდა ცხონებული ზვიადი, როცა აჭარლებს გამოფხიზლებისაკენ მოუწოდებდა. იცოდა, საბჭოთა ტირანიისაგან თავდაღწეულ ხალხს რა საფრთხეებიც ელოდა.

xasana

2013-02-17 11:52:00

Zaqaria
ჭოო შენ ისე გავს ზაქარაძე რომ არის ხელვაჩაურელი მოლა ე იმის ბაღანა ხარ?
მერე მეჩეთის აშენება და თურქი ერდონადი რა შუაშია?
ეს ხომ ჩვენი საშინაო საქმეა და თუ ფარაც ჩვენია... მით უმეტესი
ეს რაღაც სიბლაYვე გამოდის

arichopra 2

2013-02-17 11:53:35

ნეტავ აჭარის სკოლებში საქართველოს ისტორია არ ისწავლება?

arichopra 2

2013-02-17 11:55:31

აჭარლები სახლში ღვნოს არ აყენებან? ქორწილში და ქლქხში არ დადიან? სადღეგრძელოს ღვინით არ სვამენ?

mdaaa...

2013-02-17 12:00:46

xasana შუაში კი არა თავშია თავში

varlamia

2013-02-17 12:10:53

მეჩეთს თუ ეკლესიას მორწმუნეები აშენებენ. რა შუაშია აქ სახელმწიფო სახსრები. რაც შეეხება დამპალ დეპუტატ დუბაძეს და მისნაირებს, შესანიშნავი ანდაზა გვაქვს ქართველებს: "ასე ჩემო მანასეო, ხან ისე და ხან ასეო".

xalibi

2013-02-17 12:25:52

მთელი ეს აბლაბუდა ხელისუფლების კისერზეა ჩამოკიდებული.... რათ უნდა ამას ზღპრების მოყოლა, თითქოსდა არაფერშია თურქეთი გარეული, ჩვენ ვაშენებთ, ქართველებისთვის და ა.შ.
როდის იყო დაპირისპირება რომელიმე რელიგიასთან?! სექტები არ მიხსენოს არავინ.........
გამოდი და თქვი--დაგვიყენეს პირობები და ვერ ვთქვით უარი.... რათ უნდა ამას ზღაპრების მოყოლა.... გაიგებს ქრისტიანიც და მუსულმანიც... ვისაც სამშობლოს სიყვარული აქვს, არ წამოეგება თურქულ ანკესზე და ვინც წამოეგება, მათზე სახელმწიფომ უნდა ;იზრუნოს".....
ხშირად გამოხსენებია ფორუმზე ხუდია ბორჩალოელი, რომელსაც ბევრად მეტი აქვს გაკეთებული ქვეყნისთვის თავის რაზმთან ერთად, ვიდრე ზოგიერთ ვაი-ქართველს და ვაი-ქრისტიანს...
კაფეს და კაფეს ქართველთა, ვიდრე ჰყოფნიდათ ხმლის სისქე,

შეშინებულმა მტრის ჯარმა პირი იბრუნა ხიდისკენ.

ხიდი რომ არი, ხიდიც კი ომში ხანდახან ხუნდია,

განა ამაოდ იღვწოდა ბორჩალოელი ხუდია!

ყური დაუგდეთ, გრძნეული ადგილის დედა ჩურჩულობს:

წყალმა წაიღო წყეული, შემოსეული ურჯულო!

xalibi

2013-02-17 12:26:33

არ მითხრათ, აქ ურჯულოებში სხვა რელიგია იგულისხმებაო......

decibal

2013-02-17 12:30:50

mdaaa..., შე კვერის კაკალო, მე შენ შეგეხე პირადად? შეგისრიალე შენცა და ირაკლი წერეთელსაც, თუ ჩემი გამწარება გინდა, კიცი სად მიკბინო ახალ გამოღებულზე. ალბათ მიხვდი, ნებას მოგცენ ემთხვი ჩემს პომპოლიკს. შენ ცოლსა და ცოლისდას გავუხახუნებ შენი თატრი სფერო მოვთხან საგულდაგულოდ. ენა ჩაიგდე და მოჯექი სირზე უხმაუროდ.

mdaaa...

2013-02-17 12:31:35

varlamia, xasana, ნუ წერთ რა ასეთ აბდაუბდა კომენტარებს, რა სახელმწიფო სახსრები რის ქართული ფული, არ გინდათ რა. ნაცების პოლიტიკა იყო ზუსტად ხალხის ნების უგულებელყოფა, ნუ ვიმეორებთ ამას იმიტომ კი არა რომ არაპოპულარულია, არამედ იმიტომ რომ ერს დაღუპავს ამგვარი ნაბიჯები, კარგად წაიკითხეთ ჩემი კომენტარი varlamia, xasana და ნუ დემაგოგობთ აქ, მე არ ვპროფესორობ და არც აქ ვმუშაობ, მე ვარ უბრალო ბათუმელი და დაგიდებთ ფაქტებს რატომ არ უნდა გატარდეს ის პოლიტიკა რასაც ერდოღანი ითხოვს: ჩაწერების, მოქალაქეობის, მეჩეთის და სხვა საკითხების მიღება. საერთოდ არ შემოვალ ამ საიტზე, ნაცების დედებს მოკითხვას როგორმე სხვა ფორმითაც გავუგზავნი

xalibi

2013-02-17 12:34:30

მგონი ფორუმელებმა ერთმანეთს ვერ გაუგეთ და ტYუილად იწყებთ ერთმანეთის ლანძღვას...

mdaaa...

2013-02-17 12:35:52

decibal შენ თუ დედა არ მო/გი/ტ/ყ/ნა უსწრაფესად მაგასაც ვნახავთ, გამეცანი გელოდები, ვინ ვის შეუ/ს/რ/იალებს მაგასაც გაჩვენებ შე ო/ჯ/ა/ხ/მ/ო/ტ/ყ/ნ/ულო, ოჯახის ყველა წევრს მოგ/ი/ტ/ყ/ნ/ავ სათითაოდ შე ნაბ/ო/ზ/ა/რო, მომეცი საკონტაქტო, აქ ვარ ვათუმში შენ სად ხარ მითხარი შენს დედას შევ/თ/ხ/არე. გელოდები

xalibi

2013-02-17 12:38:24

დეციბალ, მდააა, ვარლამა და ხასანა---ოთხივენი ერთ აზრზე ხართ და კარგად წაიკითხეთ ერთმანეთის კომენტარები, გაუგებრობის გამო რატომ ხსნით ცეცხლს???

mdaaa...

2013-02-17 12:42:05

არ მინდა საერთოდ აღარ ვტოვებ კომენტარს ამ საიტზე, decibal გელოდები შენ რა სიტ/ყ/ვებიც დამიწერე მაგსი გულისთვის ციხეშიც წავალ

mdaaa...

2013-02-17 12:43:19

decibal სახელი და გვარი დაწერე ბიჭო და შემო ფეისბუქზე, მომეცი საკონტაქტო შე ნაძირალა,

decibal

2013-02-17 12:43:28

წადი შენი თათარი თრაკი ავაგე ჩემს პომპოლიკზე, რისი გამთრაკებელი ხარ , გერთყობა. ჯერ შენ დაწერე და მერე გეთყვი, გეთყობა კაი სტაჟიანი ნასედკა ხარ, შენისთანებს დიდი ხანია კარგებს ვუქინძავ და შენც აჰა, მითხარი ვინა ხარ და გაგირჭობ ხოსმასურად.

decibal

2013-02-17 12:46:18

xalibi, იუზერებს ბოდიშა მოვუხდი, მაგრამ მაგან პირველმა წაიბიწა ენა. ტოჟე მნე ტასო იზ ნახალოვკი.

mdaaa...

2013-02-17 12:46:59

decibal ვინაა თათარი შენს დედას შევ/თ/ხ/არე, დადე საკონტაქტო შე ნაბ/ო/ზ/არო,

mdaaa...

2013-02-17 12:47:36

decibal დადე საკონტაქტო და მაგასაც გაჩვენებ რისი გამკეთებელიც ვარ

xalibi

2013-02-17 12:48:25


mdaaa...-ს
შენი ნათქვამი ეს სიტYვები ვის ეხებოდა?
mdaaa...
2013-02-17 11:25:47

decibal სწორედ ამ ისტერიულმა (გამ-ლმა.....) ხალხმა მოიყვა საქართველოც და მთავრობაც აქამდე, შენ თუ შიგ გაქვს დამალე და არ უნდა საიტზე გამომზეურება.
...............................................
ასე იწყება არეულობა... დეციბალმა შენი ნათქვამი საკუთარ თავზე მიიღო, შენ ვარლამას და ხასანას ნათქვამი გაიგე უკუღმა და დატრიალდა კარუსელი..........

mdaaa...

2013-02-17 12:49:04

აქ ვარ ძმაო ბათუმში, აი თბილისი მოედანთან, მეტი რა გითხრა, წერეთლის ქუჩაზე, მოდი შენს დედას შე/ვ/ე/ცი, ეხლა შენი ჯერია.

xalibi

2013-02-17 12:50:09

decibal-ს
ბოდიში რათ მინდა, ერთიდაიგივე აზრზე ხართ, კარგად გადაიკითხეთ კომენტარები და მიხვდებით ორივენი.... :):)

decibal

2013-02-17 12:50:56

შემი ჯერი ტუა კი, შეგისტიალებ იცოდე კაცურად.

mdaaa...

2013-02-17 12:51:59

xalibi რა არეულობაზე მელაპარაკები, ჩემს კომენტარს მოაყოლა deciba - ისტერიული (გამ-ლი), გასაკვირი არ არსი რომ მეც მომიაზრა სხვებთან ერთად, რატომ ხარ სუბიექტური xalibi? გითხარით ამ საიტზე არ ვმუშაობ მეთქი, ბათუმელი ვარ და ვიცი ჩემს ქალაქს რა ტკივა, მაგ დამპალს კი თავს დავამახსოვრებ,

decibal

2013-02-17 12:53:38

mdaaa..თატარო, გამუსლიმდი? მოგითხან ჰარემი.

decibal

2013-02-17 12:55:17

mdaaa..მეტი შენ გაგართყი მაგ უტვინო თავში, მე შენ არ მომიაზრებიხარ. შენ კიდე ჩემ სახელზე მომწერე. ნახე, ბრიციანი ხარ?

xalibi

2013-02-17 12:55:55


mdaaa...-ს
რატომ ვარ სუბიექტური, რომელიმე გაგამართლეთ?? ვერ გაიგეთ ერთმანეთის კომენტარების აზრი, ამ დროს კი ერთ აზრზე ხართ და რატომ ჭამთ ერთმანეთს??/ საქმის გაკეთებას ცხელი გული კი სჭირდება , მაგრამ თან ცივი ნერვები უნდა გქონდეს.... დაჭამეთ ერთმანეთი ერთ აზრზე მყოფებმა და მერე დაიკავებენ გიენები თქვენს მიერ განთავისუფლებულ არეალს ფორუმზე....

decibal

2013-02-17 12:56:59

xalibi, კი მარა, ფორუმელები რატომ გგონივართ? საინტერსოა.

mdaaa...

2013-02-17 12:57:04

decibal მერე დადე შე ნაბვი/ჭ/ვ/არო საკონტაქტო და ვნახოთ კაცურად ვინ ვის შეუ/ს/რიალებს, ე/ტ/ყ/ობა ოჯ/ახ/ში მრავლად გ/ყ/ავს ანალის მომხრეები, შენნაერი დამპალი ნა/ბიჭ/ვ/რები ბილ/წ/ავენ ზუსტადაც ქვეყანას, გადადი საქმეზე შე ა/ხ/ვ/არო, გელოდები თუ სახელის და გვარის დასახელება გერიდება სკაიპის ნიკი დამიდე, მე გითხარი სადაც ვარ , იმასაც გაგაგებინებ მალე ვინ ვარ, არ გეგონოს შეგარჩინო ეს

xalibi

2013-02-17 13:00:40


decibal-ს
:):):) აუუუ, რა დღეში გაქვთ ნერვები.... ფორ.გე-ს ფორუმზე არ ვართ, აქ არ ვპოსტავთ??? მე სხვა ;ფორუმი" კი არ მიგულისხმია..........

decibal

2013-02-17 13:03:44

mdaaa..., მრგვალ ბაღთან მოდი, შე ნასედკა, შენა. ხელათ შეათყობ თუ ვინ უნდა იყოს შენი მთხვნელი, 3 სტ-ზე, ხვალ.

decibal

2013-02-17 13:04:28

xalibi, ჰო, კარგი, მოვრჩი. მე მაგას აგარ შევეპასუხები.

tengo

2013-02-17 13:04:44

შეეშვით ხალხნო ერთმანეთის ლანძღვა გინებას. აჭარაში მოსახლეობის 15% არაა დარჩენილი მუსლიმები. დანარჩენი მართლმადიდებელი აჭარლები არიან. ვინ შეეკითხება ბათუმელ ხალხს მეჩეთის აშენებას? სააკაშვილი იყოდა მისით გადაწყვიტა, ბიძინა მოვიდა და თურქეთში გაიქცა წინა მთავრობის მიერ არმოწერილი ხელშეკრულების გასაფორმებლად და დიდი სიხარულით გვაუწყა მეჩეთის აშენებაზე შევთანხმდითო. ამ მთავრობის, ეს არის პირველი ყველაზე დიდი შეცდომა რომელსაც ვერავინ ვერ გამოასწორებს. ჩვენ, აჭარელი ხალხი ბოლომდე შევეწინააღმდეგებით ბათუმში მეჩეთის აშენებას. თურქმა წავიდეს და თურქეთში ილოცოს.

natali

2013-02-17 13:09:54

პტრიარქზე დიდი მართლმადიდებლები ხართ?

decibal

2013-02-17 13:11:58

tengo, აქ მართალი ხარ, მაგრამ ახლა არ ღირს დიდი ხმაურის ატეხვა. ალბათ უნდა დადგეს დრო. ბიძინასაც სათანადო რესურსები არა აქვს მომენტისათვის. საჭიროა სხვა მხრივ გამოფხიზლება, მაგ: დემოგრაფია, და ეკონომიკა და ეს საკითხი თავისთავდ მოიხსნება. ახლა დასუსტებულებმა ტუ რაიმე ჩავიდინეტ ისეთს დაგვცხებენ, რომ მერე აგარაფერი გვეშველება.

natali

2013-02-17 13:13:49



ხაზგასმით ითქვა, რომ ამ მეჩეთს საქართველო ააშენებს, რომ არ იქნება აზიზეს სახელობის და რომ აშენდება სხვაგან.
ჩვენ დიდ შეცდომებს ვუშვებთ და ამას გონივრული ნაბიჯები სჭირდება და არა დაპირისპირება. რაც გინდა დავუპირისპიროთ, ყველგან წაგებულები გამოვალთ. მით უმეტეს, რომ თანამორწმუნე დიდი რუსეთიც მოვახერხეთ და მტრად მოვიკიდეთ. ხოდა ამ გონივრული ნაბიჯების გადამდგმელი კაცი მოვიდა ხელისუფლებაში და მე მჯერა მისი, რომ ჩვენს საზიანოს არაფერს გააკეთებს. მე მჯერა სამების ამშენებლის!

mdaaa...

2013-02-17 13:13:51

decibal რა კაი ტიპშა ხარ, კაცს ბათუმში ჩემი ქუჩის მისამართი დავუწერე და თბილისში მრეგვალ ბაღთან დამიბარა, სკაიპის ნიკი მაინც დაგედო შე კაცო მშვენიერი ვიდეოჩართვა გამოგივიდოდა, მიდი ხვალ 3 სთ-ზე მრგვალ ბაღთან და დაგხვდება ის რასაც იმსახურებ შე ნაგავო

mdaaa...

2013-02-17 13:15:04

decibal იქნებ ხვალამდე ვიდეოჩართვა გაგვეკეთებინა, მოდი დამიდე სკაიპის ნიკი

natali

2013-02-17 13:15:35

პანკისში რამდენი მეჩეთია? რატომ არავის არასდროს ხმა არ ამოუღია?

natali

2013-02-17 13:16:08

ჩეჩენ მუსლიმს უნდ აჰქონდეს მეჩეთი საქართველოში და ქართველს არა?

fronsi

2013-02-17 13:18:41

მდააა!!!

გამარჯობა!!! რასაც წერ ზემოთ თურქებზე სრულიად გეთანხმები!! გინების გარდა!!!

გინება და შეურაცყოფა შენ დაიწყე!! რატომ გიკვირს ვინმე რომ პასუხს

დაგიბრუნებს?????

mdaaa...

2013-02-17 13:22:16

fronsi რაც არ მიყვარს იმას ვაკეთებ ეხლა, ვაკოპირებ მაგის პირველივე კომენტარს ჩემი 3 კომენტარის შემდეგ : " რაღაც ექსტრაორდინალური ღონისძიებებია გასატარებელი. მგონია, რომ ირაკლი წერეთლის მსგავსი ისტერიული (გამოხლევებული) ხალხი ძალიან ბევრია ქვეყანაში. ამიტომ რაიმე სასარგებლოს გაკეთება აქ ძალიან გაჭირდება", თუ ჩემს მანამდე გაკეთებულ კომენტარებს წაიკითხავ დასკვნებსაც ადვილად გამოიტან, გინება და ნაგავი უჩემოდაც ბევრია ამ და სხვა საიტებზე, ეს ჩემი სტიქია არ არის რათქმაუნდა, ამ დამპალ დეციბალს არ შევარჩენ ამას.

natali

2013-02-17 13:24:02

დეციბალის და მდააას პოსტებს რომ ვკითხულობ, ერთი ისტორია გამახსენდა. დადიანი გურიელს რომ მიეხმარა თურქებისაგან გაეწმინდა ქალაქი. მერე ერთმანეთში დაირივნენ და ისე გაერთნენ ჩხუბში, თურქი შევიდა ისევ.
აი, ესა ვართ ქართველები, უბრალოდ ერთმანეთი არ გვიყვარს. მიზეზს ვეძებთ, რომ ერთმანეთი შევიძულოთ, ვეეძებთ ერთმანეთს რა დავაბრალოთ. ერთ დიდ ფსიქიატრიულში ვცხოვრობთ.
:)კი მოვიდა ფისიქოლოგი სათავეში, საერთაშორის დონის გაერთიანებაც ჰქონია ფსიქოლოგების და ეგებ გვიმკურნალონ.:)))

fronsi

2013-02-17 13:24:03

დეციბალს!!!

არც შენ ხარ მართალი!!! მდააას თათრის დაძახებით მთელ აჭარას უძახი

შენ თათარს!!!!!!!!!

mdaaa...

2013-02-17 13:24:26

შენ გამოცდილი კაცი ჩანხარ, მომიმზადე მაგასთან ვიდეოჩართვა, მაგის სკაიპის ნიკი მინდა რომ მაგის სახე დავიმახსოვრო. მაინტერესებს კლავიატურაზე თითებს იგივე სისწრაფით ატ/ყ/ა/პ/უნებს რა სისწრაფითაც ტუჩებს ამოძრავებს?

mdaaa...

2013-02-17 13:26:20

რაც შეეხება თათრობას არ ვარ აჭარელი, მაგრამ აჭარლები 99 %-ით ქართულ საქმეს აკეთებენ, საჭიროა ამ კუთხეში ბალანსის სწორად შენარჩუნება, ნაგავი ყველგანაა განსაკუთრებით დეციბალისნაერ უპასუხისმგებლო ახვრებსი ოჯახებში

fronsi

2013-02-17 13:26:41

მდააა ს!!

ეგ არ ნიშნავს რომ მაგან შენზე დაწერა!!!

აქ კომენტარები ხანდახან ირევა! ზემოთ ქვემოთ დახტის!!

ეგეც რომ არა გეკითხა ვიზე წერო შე დალოცვილო!!!

mdaaa...

2013-02-17 13:27:27

მინდა ვკითხო დეციბალს ომის დროს რომელ სოფელში იყო? მთელი ბრიგადის სახელით დედაშენს ვუმრერებ სერენადებს დეციბაააააააალ

fronsi

2013-02-17 13:29:00

მდააა ს!!!


შენ გამოცდილი კაცი ჩანხარ, მომიმზადე მაგასთან ვიდეოჩართვა, მაგის სკაიპის ნიკი მინდა რომ მაგის სახე დავიმახსოვრო. მაინტერესებს კლავიატურაზე თითებს იგივე სისწრაფით ატ/ყ/ა/პ/უნებს რა სისწრაფითაც ტუჩებს ამოძრავებს?
----------------------------------------------------

ამას მე მწერ????

mdaaa...

2013-02-17 13:30:21

fronsi ბოდიშს გიხდით ბილ/წ/სიტ/ყ/ვაობისთვის, მ/ტ/ყ/უ/ან მართალის გარჩევა ტქვენთვის მომინდვია,მე უბრალო ბათუმელი ვარ, ამ კაცს ჩემი სათქმელი ვუთხარი

mdaaa...

2013-02-17 13:31:11

fronsi ხო აბა ვის ვწერდი, დახმარება გთხოვე, ეგ არის და ეგ

mdaaa...

2013-02-17 13:33:02

რადგან ეგეც აღარ მწერს მეც აღარ შეგაწუხებთ

decibal

2013-02-17 13:33:31

ყველა ავადმყურად ეჭვინის ცოლს გავეთამაშე ჩემი პომპოლით. მაგარი ხარ კომპზე, აურზაურს ტეხ ისეთ, უცხოს ნაღდად შეაშინებ. საქმეზე რომ მიდგეს ჯერი, პირველი გაიქცევი, კოზლით მტრისაკენ.

beveren baasi

2013-02-17 13:33:55

სარწმუნოებაში კი არა რწმენაშია ჩვენი პობლემა.ამის მაგალითად ევროპის ქვე/ყ/ნებია მოსატანი,სადაც მუსლიმი მოსახლეობის ზრდის მაჩვენებელიც მეტ/ყ/ვ/ელებს.იმ ევროპის,რომლის დასავლური მიმართულების და მათი ფასეულობების გაზიარებაა ჩვენთვის მნიშვნელოვანი და კონსტიტუციაში ჩაწერა გვსურს,რათა ჩვენი პროდასავლურობა დავუმტკიცოთ და მათზე უფრო ლიბერტარიანელები გავხდეთ.

beveren baasi

2013-02-17 13:34:23

ინგლისში უკვე ქალაქებში ჩნდება უბნები სადაც მუსლიმებს თავიანთი სახალხო რაზმები ჰყავთ ჩამო/ყ/ალიბებულ/ები,რათა "უცხოელებს" არ მისცენ უფლება ისლამური წეს-ჩვეულების უგულველ/ყოფა(ალკოჰოლი,ნარკოტიკი,სიძვაი,სიგარეტსაც ვერ მოსწევთ).აგერ ანგელა მერკელმა უკვე წამოიკნავლა მ/ულ/ტიკულ/ტურულობა უკვე საშიში ხდება გერმანიისთვის.ბრიტების პრემიერიც-კემერონიც აპირებს ამაზე სი/

fronsi

2013-02-17 13:35:55

მდააა ს!!!!

ბრძანებლური ტონით დახმარების თხოვა სადაური წესია????

უცხო კაცის შეფასებაც უცხო კაცისგან, მთლად კარგი საქმეც არაა!!! (გამოცდილება)!


ეეეჰჰჰჰჰჰჰჰჰ !!! კარგი გავიარეთ!!!!!

mdaaa...

2013-02-17 13:36:08

decibal დაწერე სკაიპის ნიკი, ხვალ 3 ზე მრგვალ ბაღთან. ეხლა მოკეტე, ნუღარ აგრძელებ შე ნაგავო, უკანასკნელად გაფრთხილებ, იფიქრე ხვალ რა გელის

beveren baasi

2013-02-17 13:36:11

/ყ/ ვა დასძრას და ინგლისელების ქრისტიანული ტრადიციების დაცვას და მის ელევანტურობის წამოწევას აპირებს.

beveren baasi

2013-02-17 13:37:05

რწმენაშია სიძლიერე და არა სარწმუნოებაში,რწმენაში უნდა გავძლიერდეთ.

mdaaa...

2013-02-17 13:38:04

fronsi არანაერი მბრძანებლური ტონი, თუ ცოტა გამოვედი მდგომარეობიდან იმას კი ვაკონტროლებ რომ შენ და სხვებს რაიმე მბრძანებლურ ტონით მოგმართოთ, ბოდიშს გიხდით ბილწსიტ/ყ/ვაობისთვის ზოგადად კიდევ ერთხელ

beveren baasi

2013-02-17 13:38:48

რა სომხების გრიგორიანული სარწმუნოება ან ე

asa

2013-02-17 13:39:02

ნატალი, არ აკლია საქართველოს მეჩეთები, მით უფრო რომ აჭარაში და არც ბათუმშია მაგის დეფიციტი.
ვინც იქ მუსლიმია, მათთვის საკმარისია. ვიღას უშენებთ?
არ გახსოვთ ორიოდე თვის წინ, რა გაწევ-გამოწევა იყო გურიასა და თეთრიწყაროში ამის თაობაზე? წინწყაროში, მაგ სოფელში, ადრე ბერძნები ცხოვრობდნენ, თურქულენოვანნი, 1928 წელს პასკევიჩის გადმოსახლებულნი მეზობელსოფლელ სომხებთან ერთად (კიდევ მანდ არიან, სად წავლენ). სასიხარულოა რომ ქართველები დასახლდნენ. ქართული სიტ/ყ/ვა ისმის. და ამ დროს მეჩეთის მოთხოვნა. ხანდაზმულები და მოხუცები კი არა, ახალგაზრდები მიიწევდნენ მეჩეთის აშენების მოთხოვნით.
ბოდიში და, ვირც პიტნა არ უყვარდა და ცხვირში სჩრიდნენო, ასეა საქმე (ცუდი შედარებაა, მაგრამ უცებ სხვა ვერ გავიხსენე).
არც გურიაში და არც მაგ თეთრიწყაროს რაიონში, ზოგადად თრიალეთზეც, არასოდეს მეჩეთი არ არსებულა, იმის მიუხედავად, რომ სწორედ მანდედან შემოდიოდნენ თურქები საქართველოს დასარბევად და პირველ დარტ/ყმასაც ეგენი იღებდნენ.

beveren baasi

2013-02-17 13:39:34

რაელების იუდაიზმია

beveren baasi

2013-02-17 13:39:58

ან მაჰმადიანობაა უკეთესი სხვა რელიგიურ კონფენსიებზე?

mdaaa...

2013-02-17 13:41:05

ღმერთმა გაუმარჯვოს ყველა სულით ქართველს, უფალი იყოს საქართველოს მფარველი, გავედი და თუ იმედია ყველაფერი გაირკვა და უკან არ მომაწებებთ კომენტარებს

beveren baasi

2013-02-17 13:41:27

რწმენა აქვთ უკეთ გამჯდარი სისხლში თავიანთი სარწმუნოების მიმართ.

beveren baasi

2013-02-17 13:41:50

ქართველებო,რწმენაში გავძლიერდეთ,რომ მონოლით ერად გადავიქცეთ.

beveren baasi

2013-02-17 13:44:04

დამაჩეხია პოსტი..აზრს ვერ დაჩეხავ ცენზორ:)))

g.g.a.

2013-02-17 13:47:19

სანამ თქვენ, ერთმანეთს "შესრიალებებით" ემუქრებით, თურქებმა უკვე ყველას შეგვისრიალეს.

asa

2013-02-17 13:47:37

beveren baasi, სწორედ ეს წრეგადასული "ლიბერალობა", რომელიც წინა საუკუნეების იმპერიულობისათვის მობოდიშებაა, დაღუპავს ევროპას, თუ რამ არ მოიმოქმედა. არ გამიკვირდება ახალი ჰიტლერის გამოჩენა. არ უკვე საფრანგეთი რაღაც მსგავსი პარტია, ასევე-ავსტრიაში. ჯერ მცირე ძალაა, მაგრამ თუ ასე გაგრძელდა, გაძლიერდებიან და ერთ მშვენიერ თუ არამშვენიერ დღეს სათავეებშიც აღმოჩნდებიან.
თუ ბრიტანეთიც კი შეაწუხეს აზიელებმა, სხვაზე რაღა ითქმის.
ჩვენ კი, სანამ დროა, ჩვენს თავს უნდა ვუშველოთ.

beveren baasi

2013-02-17 13:53:28

ასა ჰიტლერი უბრალოდ არ გაგხსენებია,ბრეივიკს ნახე რამდენი მიმდევარი გამოუჩნდა "თეთრი რასადან".

beveren baasi

2013-02-17 13:55:47

ქართველებს კაი ანტი-გლობალისტური ანდაზა გვაქვს-სადაც წახვალ,იქოური ქუდი დაიხურეო:)

natali

2013-02-17 13:57:11

beveren baasi

ევროპას ლიბერალობით მოუვიდა, მაგრამ აბა რამადანის დროს მოსკოვის სურათები ნახეთ. იმდენი მუსულმანია, მეტროები ჩერდება. უბრალოდ ბევრნი არიან და სწრაფად მრავლდებიან. სანამ "დემოკრატი" ევროპელი ჰომოსექსუალების უფლებების დაცვითაა გართული, მუსლიმებს 4-4 ცოლი და 10-10 შვილი ჰყავთ. მე ამ დემოკრატიის ნიღბის ქვეშ გამრავლებული ჰომოსექსუალიზმიც მაგათ მიერ შემოგდებული მგონია ევროპაში.
რელიგიურ ნიადაგზე დიდი დაპირისპირების სუნი ტრიალებს და რაღა ისევ ჩვენ უნდა გადავხტეთ თვითმფრინავიდან პირველები ისიც უპარაშუტოდ? (ასე თქვა აკაკი ბაქრაძემ 9 აპრილის მერე, საბჭოთა კავში მაინც ინგრევაო და ნუ გადავხტებით პირველებიო, მაგრამ ვინ დაუგდო ყური?) ერთხელ ხომ მაინც შეიძლება ჩვენი სულსწრაფობა მოვთოკოთ და გონივრული სვლა გავაკეთოთ?

beveren baasi

2013-02-17 13:57:54

ნახე ხიჯაბის ჩაცმაზე როგორ შეწუხდნენ ფრანგები და როგორ მოუწიათ ამ ანდაზის მაგვარი კანონის ჩაწერა მათ კანონში.

beveren baasi

2013-02-17 13:59:22

ნატალი,რწმენაში არიან ძლიერები.

asa

2013-02-17 14:00:29

...beveren baasi2013-02-17 13:53:28
ასა ჰიტლერი უბრალოდ არ გაგხსენებია,ბრეივიკს ნახე რამდენი მიმდევარი გამოუჩნდა "თეთრი რასადან"...
----------------------

ამაშია მთელი უბედურება. თავდაცვითი ინსტიქტია. თავის ტერიტორიას ძაღლიც კი იცავს.

fronsi

2013-02-17 14:02:55

ნატალის!!!

ერთი გამოსავალი დარჩა; თუ აშენდება მეჩეთი! ყველამ უნდა მოითხოვოს,

თან მონაწილეობა მიიღოს სამი ეკლესიის მშენებლობაში! იქვე ახლოს!!!!

ყველა ერთ მეჩეთზე; სამი ოთხი ეკლესია უნდა აშენდეს!!!!

აღარ დაგვჭირდება პარაშუტით ხტომა;)))!!!!

asa

2013-02-17 14:06:43

ნატალი, სწორედ მაგიტომ მომრავლდნენ ასე რუსეთში სკინხედები. მიუღებელია, მაგრამ გასაგები.
ასეა, გველი იქ მრავლობს, სადაც თაგვი ეგულება. გახსოვთ ალბათ, თბილისში ჩაოხრებული სადარბაზოები და იქვე გველები. გასუფთავდა და ეგენიც გაქრნენ. საკვების გარეშე არაფერი არ არსებობს.

natali

2013-02-17 14:13:44

beveren baasi2013-02-17 13:59:22
ნატალი,რწმენაში არიან ძლიერები.
----------
ზუსტად მაგის თქმა მინდოდა ჩემს პირველივე პოსტში, აგერ გადმოვაკოპირებ:

როგორ შეიძლება მე, მართლმადიდებელს, მესიამოვნოს ბათუმში მეჩეთის აგება. 7 იანვარს ერთმა ბათუმელმა მგონი აქა დაპოსტა, გილოცავთ ქართველობო, ალილოზე ბათუმში იმ ქუჩებშიც გავიარეთ, შარშან თურქებმა რომ არ გაგვატრესო, ამის წაკითხვაზე გული გამისკდა. მაგრამ ერთი რამ მინდა ვთქვა-

უფლის ტაძარი გულში უნდა გვქონდეს.(ასე ბრძანა პატრიარქმა) რა უნდა ქნა, როდესაც აჭარაში ამდენი მუსულმანი გყავს? ჯვაროსნულ ლაშქრობას ხომ არ მოაწყობ. ისინი სად ილოცებენ, სახლში თუ მეჩეთში, ამას დიდი მნიშვნელობა არ აქვს. მათ გულებში ტაძრად უკვე მეჩეთია. ეს კი თითოეული ჩვენგანის ბრალია. ვფიქრობ მათთან მიმართებაში სხვანაირი მიდგომაა საჭირო.
ყოველ შემთხვევაში მე სრულიად ვენდობი სამების ტაძრის ამშენებელს.
სხვათა შორის ორი დღის წინ პატრიაქმა ასეთი რამ ბრძანა-შეიძლება არ იყო ქართველი, მაგრამ სამშობლო გიყვარდესო. დღეს ვიფიქრე, რომ ეს იყო მინიშნება, რომ შეიძლება იყო მუსულმანი, მაგრამ სამშობლო გიყვარდეს. მუსულმან ქართველებსაც უყვართ სამშობოლო, ეჭვი არ მეპარეება ამაში.
ვფიქრობ, პატრიარქი საქმის კურსში იყო.
მე მხოლოდ ჩემი მოსაზრება დავწერე, შეიძლება ვცდები.

beveren baasi

2013-02-17 14:15:31

საქართველოს ისტორია ქრისტეზე შეწირული წმინდანების ისტორიაა.სხვანაირად აქამდე ვერ მოვიდოდით.ან თუ მოვიდოდით სულ სხვა ერი ვიქნებოდით,სხვა ისტორიით და სხვა საინდეფიკაციო თვისებებით,გათქვლეფილი სპარსულ ან ოსმალურ ისტორიებში.გვექნებოდა თურქებივით ლათინური ასოებით ან სპარსელებივით არაბული დამწერლობა.

beveren baasi

2013-02-17 14:19:27

ნატალი,ვერ დაგეთანხმები,სპარსეთშიც და ოსმალეთშიც არიან ქართველები ტომით მაგრამ სარწმუნოების(ისლამი)გამო ისინი(და ჩვენც)მათ თავს სპარსად და თურქად მოიაზრებენ.

natali

2013-02-17 14:20:19

ევროპაში თურქები შავ მუშებად შედიოდნენ და მაინც მოახერხეს თავისი დასახლებების შექმნა.ჩვენთან კი ბიზნესმენებად შემოდიან და შავ მუშებად ქართველები მიდიან თურქეთში. მე მაგ ერთი მეჩეთის აშენებაზე უფრო წასული და დაკარგული ქართველების რაოდენობა უფრო მაღელვებს.
პოსტსაბჭოთა სივრცეში მუსულმანებისთვის უფრო იოლი აღმოჩნდა რელიგიური ექსპანსია, მით უმეტეს, რომ ერთმორწმუნე რუსეთი და საქართველო მტრებად იქცნენ.
ზუსტადაც რწმენაში გვაჯობეს მუსლიმებმა ქრისტიანებს.

beveren baasi

2013-02-17 14:21:40

ისლამზე თუ კათოლიციზმზე უფრო ჩვენთვის ლიბერტარიანული ათეიზმია საშიში.

ალლაჰ

2013-02-17 14:26:56

მეჩეთის გულიზა აბდალას აუჯანყდით, პინგვინთ ბელადმა კი დაბრო მისცა, აი სან და საღოლ! თქვენ ვინ გკითხავთ ალაჰის საქმეს, ან რას ჭყლოპინებთ?

beveren baasi

2013-02-17 14:27:30

აქ მოYვანილი იუზერების კომენტების კი არა,ზუკაკოა თუ ბუკაკოს ბილწსიტY/აობაც არ მიკვირს,იმიტომ რომ უზრდელობა კაი ხანია(საუუკუნეობებია)დაუსჯელია საქართველოში.

asa

2013-02-17 15:33:56

აგერ, ახლახან ბიძინამ განაცხადა, მეჩეთი ბათუმში აშენდება და ამის შესახებ შეთანხმებას (თურქებთან) მივაღწიეთო.
ვერ ვხვდები, რატ/ომ რევს ჩვენს საშინაო საქმეებში თურქებს? თუ ქართველ მუსლიმებს სურთ აშენება, ამისათვის არსებობს კანონინიერი გზები და მოეთხოვათ ხელისუფლებისათვის. სხვანაირად, გამოდის რომ თურქებთან გვიჩივლეს და იძულებულს გვხდიან მეზობლის სიტ/ყვას ანგარიში გავუწიოთ. ამას რაღაც სხვა სახელი ეწოდება.

mdaaa...

2013-02-17 15:37:22

ნო პ ა ს ა რ ა ნ, NO ALLA MOSCHEA A BATUMI!!!! არა ისლამიზაციას, არაბული ჰანგების ნაკლებობას არ განვიცდით ბათუმში, ს ო ს! არანაერი ქართული, საკმარისად გვაქვს ჰანგები არაბული

mdaaa...

2013-02-17 15:38:52

დილის ძილს დაგვიტკობს გალობა არაბული

natali

2013-02-17 16:02:24

გამგები გაიგებს!!!!

"ადამიანი ბოლომდე ვერ გაიგებს, სად არის სიმართლე. სიმართლე შეიძლება, შენს გვერდით იყოს და შენ სადღაც შორს ეძებდე. შეიძლება, შორს იყოს და შენ ეძებდე შენს გარშემო. ამიტომ უფალს შეუძლია, მხოლოდ გახსნას ჩვენი გონება, ჩვენი სულიერი თვალი და დაინახოთ და შეიყვაროთ სიმართლე. ხშირი შემთხვევაა, როცა ურჯულოებას ვაკეთებთ და არ გვგონია ეს ურჯულოება. ვთხოვოთ უფალს, რომ გარდა აი, ამ ფიზიკური გონებისა, მოგვცეს დიდი სულიერი გონება", - ბრძანა უწმინდესმა.

xasana

2013-02-17 17:32:54

ისე თუ იცით ხალხო? თურქეთის პრემიერ მინისტრი- რედჯება ერდოგანი აჭარელიააააა!
მაგის ბაბუა დურსუმა ებრალიძე იYო ხოჯა, შუახევის რაიონის სოფელ ყ/ი/ნ/ჩ/ა/უ/რ/შ/ი.
XX საუკუნის 20-იან წლეებში გადავიდა საცხოვრებლად თურქეთის ქალაქ- რიზაში / აჭარის გასაპჭოების გამო/
ხო და რედჯებაც იქ დაიბადა და არც კი მალავს არასდროს რომ მისი ოჯახი - აჭარიდანაა

asa

2013-02-17 17:59:39

ჰოდა ეგ ერდოღანი ყველა თურქზე უფრო თურქია, ანუ სტალინის თურქული ვერსიაა.

ალლაჰ

2013-02-17 18:13:07

ბელადის ბრმად მიმდევრებო! დაიზეპირეთ გამოგადგებათ, მუსლიმიც ხომ ალლაჰის ბრმად მორჩილს და მიმდევარს ნიშნავს.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

2. الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

3. الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

4. مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ

5. إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ

6. اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ

7. صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ

الضَّالِّينَالْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا

განსაკუთრებით დაიმახსოვრეთ 105 -ე სურა

الفيل

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



1. أَلَمْ تَرَ كَيْفَ فَعَلَ رَبُّكَ بِأَصْحَابِ الْفِيلِ

2. أَلَمْ يَجْعَلْ كَيْدَهُمْ فِي تَضْلِيلٍ

3. وَأَرْسَلَ عَلَيْهِمْ طَيْراً أَبَابِيلَ

4. تَرْمِيهِم بِحِجَارَةٍ مِّن سِجِّيلٍ

5. فَجَعَلَهُمْ كَعَصْفٍ مَّأْكُولٍ


დუმბაძე შე ქლიავო და ქრისტეს გამყიდველი გამოეთრიე ჯამაათის წინაშე და იმართლე თავი. უუხხ!!! თქვენი ფულის მონა დ ე დ ე ბ ს შ...........

ალლაჰ

2013-02-17 18:16:09

პინგვინებო! მარჯვნიდან მარცხნივ წაიკითხეთ, მარჯვნიდან მარცხნივ, იაპონურ მანქანასავით, უკუღმაა ყველაფერი, უკუღმა! მარა თქვენთვის სულერთია.

ალლაჰ

2013-02-17 18:19:49

ნატალი
ვთხოვოთ უფალს, ვთხოვოთ უფალს, 30 წელი სულ ყურში ჩაგვძახის, ვთხოვოთ, ვთხოვოთ და ამდენ თხოვნაში მათხოვრებად ვიქეცით.

natali

2013-02-17 18:52:58

მონა ღვთისა!!!!!!!

ტარო1

2013-02-17 19:41:24

კომბლე,ნუ მაიმუნობ

xalibi

2013-02-17 21:02:51

ყველაფერზე საუბრობთ მიზეზის და მიზნის გარდა.... რა მიზეზითაა გამოწვეული და მიზანი რააა, ამაზე ისაუბრეთ და არა იმაზე ვინ ვისზე უფრო რელიგიურია, ქრისტიანი თუ მუსულმანი,ვის მეტი შთამომავლობა ყავს ან ვის მეტი სექს. უმცირესობის წარმომადგენელი....
იმაზე იფიქრეთ, საიდან მოდის ეს ყველაფერი............

ქიზიყი

2013-02-17 21:13:39

ვარშალომიძის და მიშას კურთხევით თურქებს ბათუმის ცენტრში უნდა ,,აღედგინათ" ,,აზიზიეს" მეჩეთი. ახლა:
1.მეჩეთი სავარაუდოდ ცენტრში არ იქნება.
2.მეჩეთი ,,აზიზიეს" სახელობის არ იქნება.
3.მეჩეთს ქართველი მუსლიმები ააშენებენ თავისი ფულით და ის თურქული კულტურის ძეგლი არ იქნება. კარგი იქნებოდა 30 მილიონი ვყოფილიყავით და ატომის ბომბიც გვქონოდა, რომ ვერავის დავეჩაგრეთ, მაგრამ ჩვენი დღევანდელი მდგომარეობიდან გამომდინარე, როცა ყოველი მხრიდან გვიტევენ, ხისტი პოლიტიკა დაუშვებელია.

მ ა რ ე

2013-02-17 21:38:02

For.Ge-ს
ადმინისტრაციას!
------------------
თუ ღმერთი გწამთ, რა მიზანს ემსახურება ეს თქვენი ფილტრი?
გინებისა და ბილწსიტ/ყვაობისაგან ვერ იცავს, ხომ მართალია?
აბა, რიღასთვის არის საჭირო?
ერთადერთი ფუნქცია, რასაც ეს ფილტრი ასრულებს, არის ნერვების მოშლა.
ჩვენ ხომ გვიყვარს ეს საიტი და იმიტომ შემოვდივართ აქ, - რას გვერჩით, რა შეაჭამეთ ჩვენი ნერვები ამ ოხერ ფილტრს?

xalibi

2013-02-17 21:39:13

ქიზიყ-ს
მართალს ამბობ, მაგრამ ხომ შეიძლებოდა ამის მიტანა ხალხამდე იმ ;შეფუთვის" გარეშე, რითიც იქნა მიწოდებული?!

xalibi

2013-02-17 21:40:15


მ ა რ ე-ს
:):):) მარე, ფიტრს ერთი დანიშნულება აქვს მხოლო---მთავარია ტ და ყ არ გეეპაროს ერთად..

diplomati

2013-02-17 22:21:47

ძვირფასო კოლეგებო!
მგონი ამ ავადსახსენებელმა ცენზორმა არა მარტო ამ საიტზე, არამედ ზოგადად აზროვნება და ნაფიქრალის ქაღალდზე გადატანაც ამიკრძალოს საერთოდ!

diplomati

2013-02-17 22:26:44

ისე, ძალიან მარტივი რამის თქმა მინდოდა: დღევანდელი თუ ყოფილი ხელისუფლების ატლანტისტ-ლიბერალებმა და მთავრობის ჰუმანიტარული მიმართულებების მინისტრებმა იქნებ რამენაირად ისწავლონ ისედაც აშკარა და გასაგები "ნიუსების" საზოგადოებისათვის(ალბათ მაინც უფრო ხალხისათვის) გასაგებ და მისაღებ ენაზე მიწოდება?

diplomati

2013-02-17 22:30:27

მცირედი დამატება: საგარეო, კულტურის, განათლებისა და მეცნიერების, დიასპორის,... მინისტრები მართლა ისეთი განათლებულები არიან, როგორც ზოგადად რესპები ან (რომელიღაც)დემოკრატები?

qeTo

2013-02-19 11:28:25

თირქეთმა ქართველი მუსულმანებისათვის რატომ უნდა ააშენოს სალოცავი? ყველა ეზოში სალოცავები აქვთ აშენებული და აღარ ყოფნით? სტამბოლში აია სოფია მეჩეთად უნდა გადააკეთონ და ჩვენც ავდგეთ და შუაგულ სტამბულში ქრისტიანებისათვის დიდი ტაძარი ავაშენოთ! როგორ გგონიათ გაგვიშვებენ? ნეტარ არიან მორწმუნენი. 2050 წლისათვის 11 მილიონი აზერბაიჯანელი რომ იქნება ამიერკავკასიაში და 1 700 000 ქართველი მხოლოდ, აი იმისათვის აშენებენ და მალე ბუდების გაბერილ ქანდაკებებსაც ჩავდგამთ ჩინელებისათვის და მშვიდობით ქართველო ერო! არ შეიძლება ახლი მეჩეთების მშენებლობა. ტაოში კი იუნესკოს ვალდებულებაა ასეთი ძეგლები შეინახონ და საქართველომაც კეთილი ინებოს და გამოყოს თანხა მათ სარესტავრაციოდ!!!

რეგისტრაცია

დახურვა
სახელი:

პაროლი:

გაიმეორეთ პაროლი: